vrijdag 21 december 2012

Geen stof, maar hout.

Ik heb de afgelopen weken dan wel stilgezeten, ik heb niet niks gedaan. Er werd mij gevraagd of ik ook houten borden maakte. Toevallig had ik daar al vaker over gedacht, maar het was lang geleden dat ik iets met hout en verf heb gedaan. Maar gewoon weer beginnen, stiekem vind ik het namelijk wel erg leuk. Tom heeft me een ster uitgezaagd en ik ben gaan schilderen. Het was wat secuurder werk dan dat ik me kon herinneren, of ik ben nu gewoon wat preciezer geworden, maar het resultaat mag er zijn! De eerste ster, voor Mees, heb ik gemaakt in de kleuren van de babykamer. De tweede ster, voor onze eigen Madelief, heb ik gemaakt op wensen van de kleine klant.. ;) Roze, met blauw en groen en hartjes. Eigenlijk wilde ik voor haar een hart maken, maar ze vond een ster leuker. 'Asjeblieieieief?'  ;)

De komende weken, we hebben lekker kerstvakantie, ga ik er in ieder geval nog vier maken, voor onze eigen spruit in wording, en voor de schatjes van mijn beste vriendinnetje.. ;) 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers