dinsdag 13 november 2012

Welkom

Hallo allemaal!


Welkom op mijn Blog! Eerst zal ik kort vertellen wie ik ben en wat ik doe.

Iris, 31 jaar, mama van Madelief, zwanger, creatief, leerkracht, vrouw van handige man. 

Al van kinds af aan ben ik bezig met freubelen, vroeger probeerde ik al mijn zelfgemaakte kaarten te slijten aan buren en familie. Inmiddels is mijn hobby wat uitgebreid. Tijdens mijn eerste zwangerschap wilde ik de dingen voor onze eerste dochter zelf maken. Een nadeel, ik wist niet hoe een naaimachine werkte. Het gevolg was dat ik aan het meten en knippen ging en mijn oma alles aan elkaar naaide. Een jaar geleden vond ik het genoeg geweest en wilde ik het zelf onder de knie krijgen. Samen met een vriendin een naaimachine aangeschaft en haar nicht zou ons de fijne kneepjes van het vak wel leren. Dit is gelukt! Inmiddels moet ik steeds vaker wat maken 'in opdracht' en volgende week staan we op de Sfeermarkt in Belfeld. Waarschijnlijk niet om miljoenen te verdienen, maar gezellig is het zeker!

Tijd om mijn hobby te delen met de buitenwereld. Het heeft even geduurd voordat ik Blogger onder de knie had (naaien gaat me beter af), maar ik ga proberen me hier regelmatig te laten horen! Natuurlijk zit ik nog een in de beginfase, dus de prodcuten worden regelmatig aangevuld, ook kan ik nog niet alles publiceren, omdat de betreffende kindjes nog niet geboren zijn! Mocht je interesse hebben in een product, mail me voor meer infomatie! irisvercoulen@gmail.com



1 opmerking:

Volgers