woensdag 7 augustus 2013

Komkommertijd



Het zit er weer bijna op, de vakantie loopt ten einde. Aan mijn Blogfrequentie was wel te zien dat ik er van genoten heb. Veel gezwommen, gebarbecued, gespeeld met de kids & genaaid! Vooral dat laatste. Het was een grote klus, de babykamer met toebehoren, maar wat is het allemaal leuk geworden! De omstandigheden waren niet altijd even vriendelijk. Boven de 30 graden, een baby die zich kan omdraaien, maar niet terug komt, een peuter die knettervol temperament zit en een mannetje met ploegendiensten. Maar, het resultaat mag er zijn! Zodra de kleine fruttel er is komen er foto's! 

Verder vind ik het tijd worden voor een lockmachine, ik geloof dat ik er wel klaar voor ben... ;) Misschien dat de goedheiligman wat voor me kan betekenen over een paar maanden, zo niet, dan naaien we gewoon zo nog even verder :)! 

Nu nog even een paar dagen genieten, dan weer lekker aan de slag! Bij gebrek aan een eigen foto, maar even wat anders leuks!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers