vrijdag 15 februari 2013

Knuffels

Knuffels, ik ben er niet zo dol op.. Je kan er niet echt wat mee en vaak staan ze in een hoekje of op een schap stof te vreten. Dat ze vaak erg lelijk zijn laat ik dan nog even in het midden... Natuurlijk is dat niet altijd zo geweest en vond ook ik ze vroeger geweldig, vandaar dat ik ze heus wel toelaat in de wereld van mijn kind... ;) 

Tegenwoordig maak ik ze echter ook, zelfs voor onszelf. In gezellige stofjes, zonder enge ogen en viezige vacht en daarom juist leuk ter decoratie op dat lege schap of in de hoek van de box. Wel zo gemaakt dat er ook mee gespeeld kan worden, mocht je kind schooltje of vadertje en moedertje willen spelen (de keren dat Hello Kitty hier jarig is of een schone luier krijgt zijn niet meer op een hand te tellen...;)). 

Een knuffel op zijn tijd is dus lang niet meer zo verkeerd! ;)











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers