zondag 24 februari 2013

Stoeltjes

Tom verveelt zich zo de hele dag thuis en aangezien de persoon die het stoeltje voor Madelief destijds heeft gemaakt ze niet meer maakt, is hij er zelf maar aan begonnen. De new born Mauk was proefkonijn en heeft inmiddels het eerste stoeltje handmade bij Tom gekregen. Aangezien ook ik natuurlijk niet erg veel omhanden heb (waar ik nu overigens met volle teugen van geniet!) heb ik de print er op geschilderd. Dat was even wennen, maar wel leuk. Naar aanleiding van dit stoeltje volgde meteen een opdracht, of we er een wilde maken aan de hand van een geboortekaartje. Dat was helemaal een gepriegel, maar wat is het weer leuk geworden! 

Er staan er weer twee op de planning, maar die hoeven gelukkig pas over een tijdje af te zijn, kan ik me nu rustig concentreren op wat komen gaat! En wat mij betreft mag dat wel zo'n beetje nu gebeuren... ;)



2 opmerkingen:

Volgers