maandag 20 januari 2014

2014

Het is gewoon alweer 2014. Sterker nog, Blue Monday is alweer bijna voorbij, hebben we dat ook weer voor een jaar gehad.. (ik denk, ik refereer er eventjes aan, ik zie deze term namelijk overal voorbij komen, kan ik moeilijk achterblijven, toch?). 

2014, ik heb er wilde plannen mee. Ten eerste ben ik van plan weer een baan te krijgen, aangezien me dit stierlijk begint te vervelen. Of eigenlijk, ik amuseer me kostelijk met mijn twee smurfjes en ik heb het druk genoeg met mijn homemade spul, maar toch, we willen graag hier blijven wonen en ik vind het (ja echt) heerlijk om ook buiten de deur bezig te zijn! Verder ben ik van plan me te gaan storten op het ondernemerschap, aangezien mijn 'vrienden- en kennissenkring' erg begint uit te breiden en ik steeds meer moet maken voor 'vreemden' (hoe dat klinkt). Nu is mijn 'shopje' natuurlijk niet zo heel groot en is het nog prima te overzien, maar toch, dan is het meteen wat 'echter' en kan ik ook leuk reclame maken enzo. Overigens ben ik ook van plan lekker klein te blijven, nu is het nog allemaal te doen en overzichtelijk, dat wil ik graag zo houden. 

En verder? Ik heb geen idee. Ik laat me lekker verrassen. Misschien toch maar wat meer bloggen weer, dat is er de laatste maanden een beetje bij ingeschoten. Het was druk, heel druk. Zo druk dat het op Markplaats gekochte winkeltje in de nacht van 5 december nog geschilderd moest worden en onze dochter nu steeds zegt dat 'papa det baeter ken den zwarte Piet'. Zo druk dat we nog steeds niet met onze hoofden boven de tafel uitkomen en ik er ernstig over aan het denken ben kussens bij de Ikea te halen. En zo druk dat mijn 'werkkamer' er uitziet als een vuilstortplaats waar je je kont nog niet kunt keren. Werk aan de winkel dus. Op alle gebieden. Ik heb er zin in, in 2014!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers