maandag 14 januari 2013

Babykamer, kinderkamer & stofverlof

Zo, hard gewerkt de afgelopen weken. En heel veel hulp gehad! Mijn oma, 85 jaar en nog ernstig fit, heeft me het grove naaiwerk uit handen genomen, ik kan niet zeggen hoe blij ik daar mee ben! De babykamer is klaar en de voorlopig laatste (grote) opdracht ook. Deze opdracht bestond uit gordijnen, een bedsprei, drie schilderijen, twee kussens, een knuffel en het bekleden van houten letters (en als je nu denkt 'goh, dat is leuk, beklede letters', dit was eens maar nooit meer... #pokkenwerk.. ;)). Alleen al voor het vertrouwen heb ik er nog maar wat leuks extra's bij gemaakt! 

Ik vond het overigens wel spannend, natuurlijk heb ik al heel vaak wat voor anderen gemaakt, maar dit was wel een hele bulk en iets waar je dag en nacht tegenaan kijkt, dus een beetje extra druk.. ;) Als het mag zal ik wanneer alles hangt, staat en ligt foto's plaatsen, zelf ben ik ook erg benieuwd hoe het er bij elkaar uitziet. Voor nu heb ik een collage gemaakt van de kleinere spullen. 

De babykamer is ook erg schattig geworden, lichtblauw, wit en grijs, dus we hebben nu een blauwe en een roze kamer, wat wil je nog meer!

Met het afronden van deze opdracht is het voorlopig even gedaan. De naaimachine krijgt even rust en ik ook. Ik heb nog van alles op voorraad, dus wanneer je op zoek bent naar een leuk (kraam) cadeau, vraag gerust! 

Babykamer


Kamer Suus


1 opmerking:

Volgers