dinsdag 8 januari 2013

Box en moziekmobiel

Zo. Alles wat roze was is blauw/grijs. De babyspullen dan. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, ik ben blij met deze hobby! Het vele liggen verveelt me enorm en op deze manier heb ik tenminste nog wat omhanden. Het is heerlijk rustgevend, de wetenschap dat alles klaar is. Tom zal morgen de babykamer in orde maken en dan hebben we daar geen omkijken meer naar. Alleen nog de vele wasjes, maar daar vind ik het nog wat vroeg voor. En ik vind het wasmiddel dat we nu hebben naar luizenshampoo ruiken, dus dat gaan we er zowiezo niet voor gebruiken... ;)

De box staat inmiddels ook in de kamer en het kleed en de mobiel heb ik zelf gemaakt. Een beetje jammer is wel dat het muziekdoosje geloof ik lichtelijk vals klinkt, dus dat wordt waarschijnlijk nog vervangen... Je kan het op de foto niet heel goed zien, maar het is grijs met lichtblauw geworden, net als de spullen voor het kamertje, de vlag en de naamslinger, lekker rustig, maar toch jongensachtig. 

Nog even en dan gaat officieel mijn verlof in, het verschil met nu zal niet heel groot zijn, maar dan voel ik me in ieder geval niet meer schuldig als ik weer eens met de voetjes hoog zit.. ;) Tussendoor maak ik nog wat mensen blij met mijn creaties en voor ik het weet lig ik in het kraambed. Heerlijk!




3 opmerkingen:

  1. Wauw! Erg mooi! Super desse det allemaol zelf duis en dr zoveul tied in staeks. Haop desse nog ef lekker kens geniete van dien verlof veur det kraambed.. want det wuurd weer opniej leuk(!) druk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zuut der prachtig oet Iris, doot rustig aan :), luuster noar dien body. wat bisse toch good met stof enzoe ikhaldheejvan <3.

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers