donderdag 27 december 2012

Schilderijen & slaapkamer

Al vaker gedaan, maar ook weer lang geleden, schilderijen van stof en fournituren. Het ziet er altijd zo knus en gezellig uit, en juist een beetje eenvoudig vind ik ze het leukst. 
De eerste schilderijen heb ik gemaakt voor op de babykamer van Madelief, intussen zijn ze voor haar nieuwe kamer ook klaar, roze dit keer. 

Haar nieuwe kamer is bijna klaar en wordt erg leuk! Tamelijk meisjesachtig, maar dat maakt het juist zo schattig.. ;) We wonen in een heerlijk huis, maar over de kamerindeling boven is niet nagedacht. We hebben twee hele grote kamers en een piepkleine, Madelief verhuist nu dus naar een van de twee grote en de ruimte is enorm voor zo'n klein meisje. Via 'http://keygaaf.nl/' kwam ik op het idee om een 'tent van stof' te maken, heel erg knus en kneuterig en een stylish verantwoorde manier van opvullen.... ;) Die maak ik na de zwangerschap, dat is me nu een te groot project. 

Inmiddels heb ik ook twee schilderijen in opdracht gemaakt, zwart/wit/grijs/zilver, stoer en schattig tegelijk. In januari ga ik me geven aan de accessoires voor een kinderkamer, rood met witte stippen, en wordt het tijd dat ik de aankleding van de babykamer afmaak.. Zo blijf ik een beetje bezig tussen het liggen door. Nog 11 weekjes! ;)


De schilderijen voor Madelief, let ook even op het schattige tafeltje, gemaakt door mijn moeders opa in 1959 en met een likje verf en nieuwe knoppen helemaal leuk voor nu!

Zwart-wit 


Detail


Niet heel erg duidelijk, maar mijn eerste schilderijen, van vilt en stof.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers