vrijdag 7 december 2012

Beschermengelen

Al meerdere malen heb ik er eentje gekocht, een beschermengeltje. Een paar keer voor een te vroeg geboren kindje, voor iemand die ziek is of gewoon om iemand een hart onder de riem te steken. Natuurlijk helpt dat niet echt, maar het idee erachter is mooi. Omdat ik nu niet meer zoveel kan naaien als ik eigenlijk zou willen, ben ik maar eens aan mijn voorraad vilt begonnen... Leuk om te gebruiken, leuk om te zien en lekker zacht. Voordeel ervan is ook dat ik er in de meest comfortabele houding mee aan de slag kan, liggend op de bank.. ;)

Omdat er om me heen toch weer mensen zijn die geholpen zijn bij een lief gebaar ben ik maar eens begonnen aan mijn eerste 'viltproject', een engeltje. Ik vind het erg leuk geworden, bij deze een sfeer en een duidelijke foto... ;)




Roze engeltjes

Verschillende engeltjes

1 opmerking:

Volgers