zondag 2 december 2012

Even wat anders tussendoor

Zo, de eerste pakjesavond is weer achter de rug. Met papier, pepernoten, chocola en heeeeel veel geluid als hoofdelementen.. ;) Het is toch leuker wanneer je kind het begrijpt ervaar ik nu. En nog leuker wanneer je dochter muzikale ambities heeft... De 'Pajano' is nu al een hit en in combinatie met een microfoon wordt het helemaal een muziekfestijn in huis. Ach ja, ik vind het wel gezellig!

Voor mij was het een relaxte avond, want het liggen begint toch wel een beetje te overheersen. Ik ben er nog steeds niet helemaal aan gewend en klaar voor, maar na 8 weken harde buiken blijk ik toch echt niet meer veel te kiezen te hebben. De kleine 'Leike' moet toch echt nog zo'n 14 weekjes lekker binnen blijven zitten! Lang leve de Iphone, Laptop (nee, geen tablet nog in huize Schatorje-Vercoulen), social media, dvds en man en kind thuis, zo krijgen we die weken ook wel om. En als ik over een paar maanden die kleine froemel in mijn handen heb ben ik blij dat ik het rustiger aan ben gaan doen! (En wanneer ik er 's nachts 80 keer uit moet, denk ik vast met weemoed terug aan deze tijd...;)). 

Dit betekent voor het naaien overigens ook dat het allemaal veel rustiger aan gaat, lang op een stoel zitten gaat namelijk niet. Maar goed dat ik nog heel veel op voorraad heb, dus schroom niet te vragen als je iets nodig hebt!

Inmiddels is ook dochterlief in het bezit van een 'schortje van mama', ze had nog wel een voorkeur, want de andere 'is nee leuk'. En in poseren had ze ook geen zin, dus bij deze een close up van de zijkant! 



1 opmerking:

  1. Goh Iris, wat vervelend dat je nu al zo rustig aan moet doen. Sterkte ermee! Groetjes Jesse

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers