zondag 16 december 2012

Hippe-Tip enzo

28 Weken zwanger inmiddels, en steeds minder mobiel. Toch zit ik nog niet helemaal stil, behalve administratief werk voor school word ik steeds beter in het bedenken van dingen die je (half) liggend op de bank ook kunt doen. Zo heb ik een houten bord beschilderd (erg leuk, maar nog niet publiceerbaar ;)) en nog wat vilten freubels gemaakt. 

Verder heb ik een leuke nieuwe winkel in Tegelen ontdekt, Hippe-Tip (http://www.hippe-tip.nl). Ik heb hem nog niet live bewonderd, maar de website ziet er erg leuk uit! Het something old, something new, something borrowed, something blue principe spreekt me erg aan en vind ik leuk bedacht. Vooral het onderdeel 'something borrowed' vond ik erg interessant en met de eigenaresse heb ik dan ook afgesproken dat in mei-juni mijn spulletjes in de winkel komen! Hoe leuk is dat!? Een perfecte gelegenheid om mezelf weer even te presenteren, aangezien dat de komende drie maanden natuurlijk wat minder is. 

Ook heb ik nu nog meer tijd om op Pinterest ideeën op te doen, hoewel dat nu wel een beetje voelt als een kind (zonder geld) in een snoepwinkel, want ik kan er nu nog niet veel van uitvoeren. Maar ja, ik sla het op en bewaar het voor 'later'. En ach, wat zijn drie maanden? Als ons kleine mannetje er is kan ik tussen de luiers en flesjes door weer lekker aan de slag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers